The tricky part...

is to come back home



det blev finalförlust
mot ärkerivalen h-haga
men vad gör det
kan vi slå ut f-staden i semin
kan vi slå vilka som helst...
så imorn blir det kul träning för tjejerna
det lovar jag!

annat som pågår är bristande
motivation till att slutföra de här studierna
för tillfället är det inte kul alls
och jag lär säkerligen fortsätta i betongbunkern
ett bra tag efter att de avslutats
men jag har en reservplan
men den kräver som sagt betongbunkern
och sparpengar!

nu ska jag äta pannkakor
inga mormorpannkakor
icapannkakor med kort datum
men likväl pannkakor
och pannkakor är mormor

och det slog mig
på en hal cykelväg mellan ica
och stallvägen
att banden till hemorten blir färre och färre
människor försvinner såna som mormor
hästar som snart går ur tiden
en kanske tidigare än vad jag klarar av
och vänskaperna blir färre och färre
varav några är mitt fel
andra kanske inte lika mycket
och man börjar fundera på att det kanske finns
andra möjligheter
på andra platser...




Dagens soundtrack: http://www.youtube.com/watch?v=E3DBRbrbHnc




tyvärr gör inte kameran färgerna rättvisa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0