You're like...

my own personal brand
of heroine...



moving on till filmcitat
imorn blir det nog twilight
med evet
den slutar ju snart visas
och hon och jag har ett gemensamt intresse
eller flera egentligen

febern är nästintill obefintlig
däremot susar det i huvudet
och jag är inte alldeles säker på att det är bra
så antagligen hade mamma och bror min
en del rätt i att avråda mig från gbg-resan
trots att det värker lite i hjärtat när jag ser
att mina flickor förlorade första matchen med 5-1
förhoppningsvis kan sveriges juniorer
vända underläge till vinst
som en liten tröst

och tills dess att jag kan stå på två stadiga ben
och ta tag i mitt liv igen
så är det högläsning ur twilight
som gäller
på favoritspråket
för det är så det ska vara...





Dagens soundtrack: http://www.youtube.com/watch?v=31cELq-bDeE 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0