Now I need...

a place to hide...



idag har det inte hänt mycket inte
strömmen har fixats så allting fungerar som
det ska igen
och intervallerna har klarats av på löpbandet
och eftersom jag tränat fem gånger den här veckan
istället för fyra
så blir det träningsledigt i tre dagar
mest för att jag inte kommer vara hemma särskilt mycket
imorrn blir det ronneby och lek med el frido hjärtat
och tisdag blir det gbg
rebecka tipsade om berså så vi får väl se
om vi kan lura dit dom andra
jag vill ju helst till universeum på onsdagen
men om dom andra är på
är jag ju väldigt osäker på


åter till sunnydale



Dagens soundtrack: Mustasch - I lied (R Gyllenhammar is the man!)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0