Once upon...

a time...




idag händer inte mycket heller
fick sms av kusin vitamin igår
hon stod en meter jämte jakob hellman
hon har inte en aning om vem det är
men var ändå tvungen att "skryta" lite
då det var några andra som påpekade
det för henne
första frågan jag fick av henne lydde; är han känd?
så nu vet ni alla
Jakob Hellman var på Tylöshus igår

idag blir det träning igen
hoppas det går bättre än igår

och på lördag blir det fika
jag är käss på att fika
jag dricker inte kaffe
jag dricker inte te
och blir rastlös efter tio minuter
jaja...




Dagens soundtrack: Nada Surf - Popular





Kommentarer
S

Okej, men vi kan typ gå runt sjön eller nåt annat då isf.. med tanke på att du inte gillar att fika, för nu blev jag lite orolig att du inte vill leka med mig bara för det :) Eller om du vill ta med mig ut på nåt uteställe i stan, för sånt är jag käss på vettu. Pusshej, nu drar jag västerut. Från Saris.

2009-07-24 @ 11:56:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0