There's nothing...

left
so take the rest!






när jag åker in till växjö nästa gång
så vore jag fruktansvärt tacksam
om INTE han-som-förut-gick-under-namnet-mr-nice-guy
med flickvän och Han med sin sambo
behöver vara just där jag ska vara
det börjar bli en aningens obehagligt att spring på
f d hjärtekrossare av E's lilla hjärta varje gång
man visar sig inne i storstan
jag menar de är inte särskilt många
två stycken
hur f-n lyckas dom tajma det?!

men utöver det så var det en trevlig kväll...


och på måndag blir det bio med bror den äldre
och bror den ännu lite äldre och så var gemensame fader
public enemies och mer christian bale
gött!




Dagens soundtrack #3: The Distillers - Beat your heart out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0