You know...


that I could use somebody




det blev ju en kanonkväll igår
jag vet inte men många kanske skulle tycka
att det vore pinsamt att sitta på puben
och ha sina föräldrar där samtidigt
som ens mamma blir fullare än en själv
inte jag dock
tycker mest det är smidigt att ha någon som betalar
åt en
det är inte så ofta jag behöver skämmas över mina föräldrar
förutom den gången mamma under föräldrarmötet i femman
ställde sig upp och tyckte att vi skulle åka till polen
på klassresa och köpa cigaretter till henne
det fick man ju höra ett bra tag...




Dagens soundtrack: Kings of Leon - Use somebody


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0