You know...

that I could use
somebody...





den följande veckan kommer bestå
av samtal från mamma x antal gånger om dagen
eftersom dom idag åkte iväg och blir
borta en vecka
och har lämnat mig med hästarna katten
och ett hus på landet för mig själv
vad hon oroar sig för?
inte att jag ska ha röjarfest och slå huset i spillror
hade jag haft det hade hon bara tyckte det varit kul
att jag har så många kompisar
inte att jag ska lämna någon spisplatta på
(haha som om JAG skulle laga mat...)
och lyckas bränna ner hela huset
eller glömma att dra ut sladdarna till teven
och datorn om det börjar åska
utan hon oroar sig för att jag ska glömma ta hand om
hästarna
Mamma; jag har gjort det här innan
och de gångerna jag har varit med dig och plåstrat
om älsklingens hov så har jag inte varit blind
jag vet hur man gör...



ska spendera resten av kvällen
med att försöka rita av brittany murphy
lycka till!




Dagens soundtrack #2: Kings of Leon - Sex on fire




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0