But we're...

damaged goods for good...



kanonkväll igår
läggdags för grabbarna grus och mig runt fyra snåret
sen blev det dock inte mycket sömn
katten skulle ut
hunden stirrade och sen vaknade jag av en djävulsk
kramp i vaden
något som aldrig hänt tidigare
och det gör fortfarande ont
blääh
grabbarna grus däremot var uppe lagom till kvart över två
tror dom var nöjda med att dela säng...

imorrn blir det tillbaka till verkligheten
och mitt riktiga liv som armerare
t o m bror var nöjd med att jag kommer tillbaka till jobbet nu
det var visst mycket att göra
han erkände att det tog emot att säga det
men för min del känns det bra hehe..



Dagens soundtrack: Deportees - Damaged goods






Gårdagen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0