Du är värd...

att dö för...



idag har jag:
åkt buss
spenderat dagen med kusin vitamin
och denzo
först en på en tur tillbaka därifrån jag kom
till A-town och vårt personliga system
sedan skräpmat på vår pizzeria
och lite gnabb med pizzabagarn som håller
på kaffepojkarna från karlstad
medan jag självklart håller på min stolthet Håveblå
han fick väl glänsla lite idag
sedan hem till kusin vitamin och fortsätta
att härja med denzo
sen div 6 derby Weset - Grimman
slutade 2-2 av världens målvaktstabbe av G:son
men med tanke på räddningen i början av halvleken
så kanske man inte ska säga så mycket ändå
och sen givetvis en runda med hunden efter det
tillsyn av hästarna
och nu är jag här...

imorrn blir det grillfest med the old gang och the new one



Dagens soundtrack: Kent - 747


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0