I thought...

18 karat gold
would save a lonely soul





jag vet inte
men det måste vara nåt fel i huvudet på mig
har fått resultatet på uppsatsen
vg
och jag är ändå inte nöjd
för man hoppas ju att det på något sätt
ska finnas något i den där bedömningen
som ska skärskilja en från andra
det finns det inte
jag är fortfarande bara en bland alla andra
och jag HATAR det

det blir läggdags i besvikelsens tecken




that stone
in your heart where the sadness grows
I cut a big fat giant hole
to fill
with gold and light...




Dagens soundtrack #2: Vampire weekend - A-punk





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0