It's been...

hurting all the way
with you...



jag är för tillfället världens tråkigaste person
det är jag ju iofs i vanliga fall också
men nu tur det extrema proportioner

det har också konstaterats att folk uppfattar
mitt humör som min sämsta egenskap
ingen större överraskning där inte
min bästa är min personlighet
enligt el frido är den "klockren"
men påpekar att det tar en jävla tid innan jag visar den


och imorrn efter jobbet blir det återfärd till Växjö
tills torsdag eftermiddag



och en gång armerare alltid armerare!




Dagens soundtrack: Moneybrother - It's been hurting all the way with you Joanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0