Jag vill ha...

en egen måne
som jag kan åka till
där stannar jag tills allting
ordnar sig...



dagen började ju jävligt bra kl 0713
med att jag rev upp halva smalbenet
på ett järn som låg och skräpade
när klockan slog 1303 hade det fortfarande
inte slutat blöda och byte av plåster
och rengöring gjorde att halva armeringen var full
med blod
nu har det dock ordnat upp sig
man kan ju alltid hoppas på lite rostrester
och en annalkande blodförgiftning med tillhörande
sjukskrivning
just nu är jag så jävla trött så jag spyr

och träning fyra dagar i veckan ger inte ett skit
känns som att min tid är väl utnyttjad... not!




no hero in her sky...





och gnälligheten medföljer jobbet i betongbunkern




Dagens soundtrack: Damien rice - The blowers daughter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0