Lost again...

at 3 am...



och det är nu jag åter påminns
om varför jag föredrar
växjö framför weset
campus före spjutet
csm före gänget
för såhär är det
att i "storstaden" behöver man inte muta
tjata och tvinga sina vänner att umgås med en
de gör det frivilligt
de till och med hör av sig på eget initiativ
och frågar om man ska följa med hit och dit
de frågar vad man gör och om man som svar
har ingenting
så är det alltid någon som är villig att ändra på det
och så kommer jag tillbaka hit
och jag vet att det varit likadant hela hösten och hela våren
för det är som att man inte riktigt finns till
och inte riktigt räknas hos dom här hemma
och jag har försökt det har jag
men försöken har inte varit riktigt lika många åt andra hållet
tillbaka
och i sommar
ja i sommar då jävlar är det inte abraham som ska komma till berget
utan det är berget som ska komma till abraham!

om det nu överhuvudtaget är abraham det handlar om?!



och vi säger helg från och med nu




Dagens soundtrack: Radical Face - Wrapped in pianostrings





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0