To release...

that stone...



för jag vill veta vad herr stark menar
med korthuggen?
handledning: fullgod?
och opponeringen...
för det första är jag inget fan av opponering
det är ett seminariesätt som inte uppskattas av mig
p g a dåliga erfarenheter av folk som inte vet
hur de ska handskas med opponeringsformen
för det andra så läste jag igenom ems arbete en gång
det är ju iofs mitt fel
men för det tredje
jag tänker inte sitta och leta fel på en av mina bästa
vänners arbete bara för att
vi diskuterade redan innan hur obehagligt det skulle bli
ifall vi fick opponera på varandra
och givetvis fick jag ems arbete
alltså det här omdömet stör mig fortfarande
formalia: föredömlig? på vilket vis?




Dagens soundtrack: Vampire weekend - Cape cod kwassa kwassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0