Dance...

dance..




dricker öl
och
jag gillar ju att fylla i saker...



Dig:

1. Hur lång är du? 172 cm
2. Vad vill du bli när du blir stor? Oberoende
3. Vad pluggar du? Coaching and sports management, 2:a året
4. Har du långt hår? Svar ja!
5. Vilken hårfärg har du? Riktigt, någon brun, just nu svart och lite "blont"
6. Sminkar du dig? hehe hela tiden varje dag
7. Har du haft sex senaste månaden? haha näää
8. Vad har du för färg på dina underkläder? Svart
9. Har du kysst någon idag? Nää planerar inte att göra det heller!!


Familjen:

1. Bor dina föräldrar ihop? Svar ja!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Dom är lika bra!
3. Hur många syskon har du? Två äldre bröder
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Jag ringde och frågade om jag fick sno melonen
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Det kan väl inte jag veta... har ju precis kommit hem igen och han är i GBG
6. Hur många ställen har du bott på? 3, 2 stycken själv
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen... men jag gillar inte att min ena bror gnäller för att han behöver jobba med mig. Jag tycker inte det är så kul och jobba med den gnällröven heller... (:
8. Vilken familjemedlem är snällast? Alla är snällast på sitt sätt, beroende på vad man "behöver"
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Mojje fixade grillen med mig idag *puss*


Kläder:

1. Vad har du på dig idag? Min "Marit Bergman-kjol", eftersom det är grillfest snart
2. Har du bytt om idag? Japp, två gånger
3. Favorittröja? Eeh min Frank Daddy-tröja med Hv-tryck
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Jag har väl inte så mycket val mer än att säga svarta Cheap Monday-jeans
5. Har du gett bort kläder någon gång? Svar ja!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Jaoo
7. Har du handlat kläder genom internet? Jaoo
8. Fulaste plagget andra könet har? T-shirts som klippts av till linne..... Yuck!
9. Vad använder du för skor? Mycket tygskor i Converse-stil Men jag är för "ekonomisk" för att köpa orginalet


Vågar du:

1. Skrika åt dina föräldrar? Tror jag är för gammal för det nu....
2. Klä dig annorlunda? Ja
3. Vara dig själv? Oftast, är man komplex fungerar det
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Under vissa jobbiga omständigheter
6. Ge dig på utamningar? Beror på vad de består av och hur mycket alkohol som finns i blodet
7. Ha sex på offentlig plats? haha behöver inte oroa mig för att hamna i en sådan situation
8. Vara omogen? hallå ja!
9. Äta småkryp? Jag äter inte kött...


Skolan:

1. Vad heter din skola? Växjö universitet, snart Linnéuniversitetet
2. Vad heter din favoritlärare? Magnus Forslund, Tobias Stark, PG
3. Vad är ditt favoritämne? Tidigare; Svenska, bild, idrott
4. Snyggaste läraren på skolan? HAHAHAHAHAHAHAHAHA
5. Har du bra betyg? Hyfsade, dom är bättre när jag har lust att anstränga mig
6. Tråkigaste ämnet? Matte, eftersom jag är sifferblind
7. Har du skolkat mycket senaste året? Inte en enda gång...

och förresten så är den snodd härifrån
önskar jag hade hennes talang




Dagens soundtrack #3: Fall out boy - Dance dance


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0