Vi konstaterar...

Att jag är lite allmänt störd. Nattens dröm började som det fotbollsläger i kalmar som var misstänkt likt området vid sivansängen. Jag var där. Den galne colombianen var coach. Och vår lilla stjärna rasmus elm var givetvis oxå där. Drömmen avslutades dock i en kyrka med minnesgudstjänst för ni vet vem. Min klasskompis från de yngre åren var oxå där. Prästen framförde något hip hop- uppträde med en massa flashiga lampor med blått ljus. Vi blev inte så imponerade och fick förklara oss. Därefter blev min kompis uppraggad av han med lockigt hår i the jonas brothers!! Sen ringde klockan. Tack för det!! Dagens soundtrack har ja inte lyckats klura ut än. Nu är rasten slut. Fan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0