And I'll let you...

touch me
anyway that you want
I´ll love you forever
I´ll love you ´til dawn
and I´ll run my fingers
along the arch of your spine
comfortably knowing
that you won´t be mine




det trevliga med att vara ledig
är att man kan träna närsom
så det har jag gjort
tänkte ta en bio ikväll
men jag är inte sådär jättesugen
på att gå själv
men det verkar inte bli bättre än så...
jag menar nu när man inte har en
fungerande teve
så är det nästan så att man saknar reklam...



för övrigt luktar mina innebandyskor nåt fruktansvärt
eller mer skosnörena
dags att byta kanske
igen!



Dagens soundtrack: Marit Bergman - Out on the piers acoustic version


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0