Är att aldrig...

ge hela hjärtat
för kärlek igen
den tar slut från
kyss till kyss
vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge
hjärtat rakt ut



för det var så det var
så jag hade bestämt
att det skulle vara
och det hör ju inte till vanligheterna
att någon kan få mig på andra tankar
när jag väl bestämt mig
men det är väl så
att det alltid finns ett undantag
som bekräftar regeln
och i det här fallet finns det bara
ETT undantag




för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev
förstörda?!





och för övrigt röstar jag
på att även Saras mamma ska odla
slutspelsskägg (:



Dagens soundtrack #2: Håkan - Det är så jag säger det live


- jamen jag kände ju inte dig när du råkade ut för all
den här skiten och blev sviken av dom där människorna
försök lägga dom där (snubbarna) och dom där sveken
bakom dig och låt mig försöka göra nåt fint i ditt liv istället

Ja. Gör det!!




Glass och Kinderägg är receptet på en lyckad onsdagskväll på Sivans...


Kommentarer
Sara

Jaa, det tycker jag också. Jag tror hon skulle passa i det lika bra som du och jag, för mamma är liksom lika intresserad av håve som sin dotter, och pappa är då inte det minsta intresserad av håve, av hockey, av sport över huvud taget.. han odlar skägg mest hela tiden han..

2009-03-06 @ 23:00:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0