Det gör så ont...

att nåt så nära
kan vara så långt bort





efter att ha fått ett mindre
psykbryt på dagens seminarie
på grund av diverse olika anledningar
varav de flesta har absolut ingenting med
själva seminariet att göra
har jag spenderat tid med att
leta kontaktuppgifter till diverse föreningar
och företag i närområdet
där hittade jag den finfina bilden nedan
varifrån hälften av mina gener härstammar




för jag vet att hela stan vill ha dig...





självklart gick det över lika fort som det kom
och istället för irritation fylldes kroppen
av ångerfullhet
som vanligt
jag tror jag skulle behöva lite angermanagement
då och då

för övrigt har jag spenderat helgen på intersport
*kaaatjiiiing*





Dagens soundtrack: Håkan Hellström - Förhoppningar och regnbågar/Klubbland live




haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0