Det låter väldigt...

underligt
för jag har bara
regn hos mig...



en avklarad
tre kvar
det går undan att läsa
när man har tid och kan göra det
på eget initiativ


och jag vet inte
men jag hoppas verkligen att det faktum
att jag frusit hela eftermiddagen
och numer är mest varm
inte beror på att jag blir sjuk
jag har träning att ta hand om
och planer på att åka hem
till tryggheten och låta coralle
blåsa varm luft från hennes
mjuka mule i mitt ansikte
och välkomnas av ett rödhårigt
yrväder som alltid alltid
blir lika glad av att träffa "lillmatte"
och att fira älskade kusinens stora dag
trots att helgen bjuder på jobb
och en halv kvalmatch...



ett ögonblick dröjer sig kvar
det finns ett ljud inuti
som om något mycket litet
har gått sönder





Dagens soundtrack #2: Griffin House - Better than love




puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0