eller bara galen...

snart går jag sönder
östersöööönder
jag vill tro att det är
nåt som bara händer här



en andraplats till i samlingen
nästa år blir det bara guld
men nu blir det tentaplugg
om jag orkar dra mig bort
till biblioteket
det måste bli där
eftersom jag numer har vissa
koncentrationssvårigheter
när det gäller att plugga hemma
finns ju så mycket annat kul man kan göra
diska
städa
försöka spela gitarr
sortera papper
sortera cd-skivor i bokstavsordning
spela wordchallenge
konvertera youtubefilmer till mp3:or
sånt...




Dagens soundtrack: Vapnet - Thoméegränd


lite stolt är man allt!! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0