hur långt innan...

nån tar in mej
tar sej in





det är ju inte så att jag är väldigt
glad för P och C's skull
men hur kommer det sig
att deras försök lyckas
och mina inte
trots att de till en början ser ut att göra det?!




för jag har börjat på så många nu
utan att komma nånvart
nergångarna vrider sej upp igen
tar genvägen under ån
och klamrar sig fast i broräcket
ibland gömmer folk klippor under
gräsmattan




sovit har jag inte gjort
och redovisning
och slutseminarie har jag
och snön är tillbaka...

och ont i halsen...



Dagens soundtrack: Marit Bergman - Stay 'till it's over


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0