I do mean...

you're the cutest boy
I've ever seen
and you've got that something
something that I want
something that I need...




är för tillfället lite avundsjuk på philip
eller väldigt mycket
vill nog också ha lite av det där


för övrigt funderar jag på att äta lite mat
eller om det är en sådan där dag
då det liksom inte spelar någon roll
visserligen är det träning ikväll
så hälsosammast vore ju att äta
å andra sidan är det väldigt jobbigt
att laga mat...

och det slog mig innan idag
att det är en och en halv vecka kvar till tentan
aj då
tiden rinner iväg...



you make me swirl
like a tiny little pearl
I will patiently wait
until you' re done with that other girl





för övrigt nummer två
så tror jag att måndagens något irriterade humör
delvis berodde på sömnbrist
men också av att jag spenderat hela helgen
utan kontakt med mina csm:are
har nog haft lite csm-abstinens
tur vi rådit bot på det idag

inatt sov jag dock
med idel mardrömmar som resultat
men sov gjorde jag iaf!




and I don't care
about your so damn good excuses
cus they turn me on
yeah they turn me strong






Dagens soundtrack: John M.e. feat Amanda Jenssen - Love is my drug




Csm..:!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0