I don't count on...

you to be
here for all eternity



idag är det marits nya som gäller
och det är nog som med
I think it's a rainbow
att den behöver ett par gånger
innan det fastnar
å andra sidan stay 'till it's over varit en favorit
ett bra tag
likaså out on the piers
dock kommer snow on the 10th of May att snurra flitigt
på stallvägen
det lovars....


och för övrigt har jag bara två böcker kvar
eftersom jag kom fram till att jag redan läst
zebraflickan en gång
vilket gör att jag är en kort


och idag är det ingen vanliga dag
för idag är det SweetMaries födelsedag!




Dagens soundtrack #2: Marit - Snow on the 10th of May




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0