I like you...

I've never been patient...



gårdagens citat får lilla
söta Ellen står för
som jag för övrigt har en pakt med
- Du luktar dagis!
det var för övrigt en gång till
en komplimang
matchen slutar med förlust
man tycker nivån på domarna
borde vara högre i den här divisionen
men alla har vi väl dåliga dagar
sen hur man kan ställa norrmannen i målet
istället för Sållet det är för mig en gåta
dock fick vi höra krunegård igen
vi gillart!




som vore du en vind bland alla andra
blåser du ifrån mig
kanske för att du vill
kanske för att solen tvingar dig
jag ser dig aldrig försvinna men vet
jag är naket ensam och när mörkret kommer
har jag inget ljus att tända




dagen för övrigt har jag spenderat med
min smeknamsnamne på stan
och med att spela lite plastbandy
mot F16 som ska på Fair Play
och ikväll är det sivans igen
med det vanliga crewet
förutom kotten som haft fräckheten
att åka hem till värnamoet
väl mött!




Dagens soundtrack: Nomy - Hold your head up high (för E)




Dagens outfit: Shorts, träningsstrumpor och stövlar!




Mina flickor...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0