It only takes...

a flashlight to create
a monster...



har pluggat tenta sen klockan nio i morse
i biblioteket
och det planerat besökt på gymmet
innan dagens innebandyträning
har blivit förflyttat tills imorrn
så att jag kan fortsätta läsa om sponsring
licensiering och e-commerce
tills dess att det är dags att beträda
parkettgolvet i Tborgen
tur man har haft sällskap av de tre skönaste
killarna på CSM
varav två av dom är mina personliga
vägledare i mr nice guy-träsket
nu är det dock stallvägen som gäller



Det är ändå en tillfällig tyngd
som faller över en
när man blivit ointressant för någon
som faktiskt intresserar en
Speciellt som den omöjligt kan veta
hur sällsynt det är
att man orkar uppbåda intresse för någon
överhuvudtaget





och jag drömde i natt
och det kändes som verklighet
men den här verkligheten  har jag smakat på
och den smakade så mycket bättre den där
natten
eller tidiga morgonen om man så vill
man får vara nöjd med det som erbjuds
när inte vägarna går åt samma håll...


Dagens soundtrack: Adiam Dymott - Miss you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0