Jag är en...

vampyr
jag suger och spyr
låt mig komma in
jag vill bli din




morgonen spenderades
med tobias på leos lekland
medan hans äldre bror och hans kompisar
hade kalas
det blev en hel del rutschkana
och en del klättrande genom diverse
hål och springor
ej designade för vuxna
och trots att jag är lika vig som ett kylskåp
hade han och jag ungefär lika kul
mindre kul var däremot
att gå därifrån till stationen
eftersom busstrafiken på söndagarna
vid den delen av staden är ungefär
med noll
och snart är det tekning i Tborgen




hela världens hunger
samlad i mig




och imorrn blir det Falconsoffan
i Kinnarps
tack vare min kära Ems
för trots vad jag säger i det sämsta av stunder
så är mitt hjärta blått och gult och inget annat


det skadar dock inte att Liverpool
kör över Man Utd




Dagens soundtrack: Markus Krunegård - Ibland gör man rätt ibland gör man fel (eftersom den då och då kan höras i Tborgen)




Såhär kul hade vi... (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0