Nobody said...

it was easy
no one ever said
it would be this hard
I'm going back to the stars...




eftersom det nu faller sig så
att jag är ledig fram till den sjätte april
behöver jag saker att sysselsätta mig
första uppdraget går ut på att återupptäcka
boknörden i mig
därav strapatsen till biblioteket för cirkus
en halvtimme sen
men utöver det har jag inte ett skit att göra
vilket jag vet kommer kännas skönt i ungefär
en och en halv dag
sen måste jag ha något att göra
förslag är välkomna
reservplanen går ut på att bosätta mig hemma
hos mamma och pappa
tid bör också läggas på att fundera ut ett lämpligt
ämne till B-uppsatsen
som är nästa steg i utbildningen
samt att kanske ta reda på hur det står till med vår UBL
egentligen

däremellan ska jag försöka komma på rätt köl
Igen...



Dagens soundtrack #2: Marit & Orup - Regn hos mig




Bokskörd #1



och dessa dimper ner i brevinkastet snart...



däremellan odlar jag vitlök i kylskåpet... erhmm...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0