Och jag tänker...

är du också själv
var är du ikväll?



den här kroppen börjar bli för gammal
för innebandy
lederna hänger inte med längre
däremot blev det ett grymt
snyggt mål från zonen
vi gillart!


min vän p's bravader
påminner mig om den där sommaren
med sena bionätter med tidiga jobbmorgonar
dagen efter
smskonversationer nätterna igenom
och diverse idrottsevenemang
och jag önskar att det kunde vara så igen
för jag saknar det något oerhört
men personen då hör inte hit längre
och har aldrig gjort det för den delen
det finns någon annan jag önskar
ville ha den platsen
och jag kräver så lite
bara att den där känslan infann sig igen...





det var så mörkt
den kvällen jag gick hem
jag hade hoppats på något
hoppats på något...





Dagens soundtrack #3: John Me - Love is my drug





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0