Och ljuset...

blir större
när natten tar form
och värmen blir mer värd
i storm...



kände en smula hopp igår
då det efter många om och men
följde en fråga som inte kom ifrån mig
men det smulas som så många gånger
sönder nu såhär dagen efter
och jag börjar fundera på om det kanske
är dags för ett läkarbesök
för att klura ut vilken oerhört smittsam
sjukdom jag bär på som jag själv
ännu inte upptäckt
kan bli intressant!



han skulle inte förstå
jag tror inte man når människor med ord
kanske inte med någonting alls



och nu har jag bara en kvar
den om Nacka
tur då att det levereras håkan hellström och BD
till mitt inkast idag
och the tear collector börjar fastna... ordentligt
och så på det
en liten fråga;

ska NI gå HEM nu?


för övrigt saknar jag mina CSM:are............




Dagens soundtrack: Winnerbäck - Vänner




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0