Och vi som väntar...

på nåt gott
vi väntar alltid för länge...



men jag kan vänta
om det är vad som krävs
jag är bra på det
det är faktiskt en av de få saker
jag är bra på!




och du kunde smälta mitt hjärta
bara genom att le...






jag är visserligen också rätt bra på att plugga
för tillfället är det service management och
marknadsföring som gäller
salstentor är ingen höjdare
men eftersom vi har ungefär en per år
så kan man väl ta det...

Dagens soundtrack: Lasse Lindh - Svenska hjärtan





hittade ny inställning på kameran... vilket märks på "bildkvaliteten"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0