The pain will flicker by...

it shall turn away
and die...



glädjen över gårdagens bravader
smulades sönder något
med tanke på tidigare inlägg
men snart är jag på G igen
efter att snart kunna inmundiga
min vegetariska kost
och lite innebandy på det



javillhadej...




ojoj vilken match
kanske inte så mycket själva spelet
matchen igenom
som inramningen från NBS
särskilt det inledande framträdandet
med nationalsången
tycker hemmaklacken borde få framföra den allena
fler gånger
och trevligt sällskap tillsammans med
tre av mina favorittjejer
Evet El Frido och hon som made it all happen
min favoritEms
Tack en väldans väldans massa!!




Dagens soundtrack: Meg and Dia - Masterpiece



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0