When you are feeling tired...


I'll lay there with you

when you get up early

in the morning

I'll get up with you

If you have a craving

I'll get it for you

If you wanna take a ride

all by yourself

I'll be waiting for you




jag behöver bara att denna någon
ibland kommer tillbaka
för att bevisa
att det finns en chans för mig också




When you feel on fire

I'm on fire with you

If you had to lie a little

I'll let it be true

When you get low I'll

get lower than you

When you've had enough

I've had it

much more than you knew



för övrigt tror jag att det är dags
att byta ut mitt knä....
för övrigt nummer två tror jag att jag ska
titta på teve en stund
det händer inte så ofta nu för tiden...
för övrigt nummer tre är det en aningens
frustrerande att se folk med en något större
räckvidd än just den här bloggen
omnämna musiker
som jag för redan lägesen upptäckt
(och försökt få andra att upptäcka)
Det är bara att konstatera att vissa människor
är näst intill perfekta...
och därmed inte sagt att det skulle vara jag
det överlåter jag åt andra som gör det bättre...




Dagens soundtrack #3: Den här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0