All the clever...

things I should say to you
they got stuck somewhere
stuck somewhere
stuck between me and you...



den där uppsatsen går ju inte så jävla bra
för tillfället
imorrn!! då ska jag göra den... antagligen
men just nu har jag inte tid
har fullt upp med att vänta på att klockan
blir kväll så jag kan sova...
i världens skönaste säng
tack pappa för att du kör hem den till weset
på torsdag så jag inte blir utan den hela sommaren!!




you show up just to to
as it's not the first time
it's a cure...




Dagens soundtrack #2: Ida Maria - I like you so much better when you're




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0