Det sjunger i...

mitt huvud när Du ler...



hur kommer det sig
att yoggi i små förpackningar
smakar så avsevärt mycket bättre
än i 1 litersförpackning?!
ta till exempel smakerna
jordgubb/vanilj
hallon/vanilj
blåbär/vanilj
i liten förpackning
jag skulle kunna leva på dom
ENBART
testa samma sak i litersförpackning
jag skulle INTE kunna leva på dom
kanske i nödfall
om jag var så illa tvungen
men jag förstår inte hur det går ihop sig
det är samma bär samma tillverkare
men smakar så in i helvete olika

det är inte lätt och skriva uppsats
med så stora frågor som upptar större delen av
ens tankeverksamhet!




Dagens soundtrack #2: Kent - Rädda mig juni (lilla ego)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0