En sån dag...

fåglar sjunger man är glad
allt är fest grannen spelar punk
och man är bäst...





jag har huvudvärk av nån outgrundlig anledning
förstår inte varför...




...men då krälar svarta molnen tyst in över horisonten
aldrig kan man riktigt spänna av
då trålar oljetankers in och genom
bottenviken
smutsar ner nåt rent och bra...




och jag som aldrig blir "bakfull"



idag blir det lasse håkan och
ragnar med mattias alkberg bd
hela dagen lång




...uppfylld av att allt som är på ju kan
slås av
hjärtat rött
pickar som en korp på nåt som dött
har kommit för nära den tunga stjärnan
ragnar strömberg i min hjärna
inget jag kan göra något åt...




puss på er!




Dagens soundtrack; Mattias Alkberg BD - Ragnar


.kärlek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0