För mycket vatten...

ska rinna under många broar
innan jag glömmer dig




mange schmidt går numer under
namnet Lars Olof
vem som undrar varför kan kolla in
WOW-Jocke på youtube
själv är jag alldeles för onykter för att göra det
det tar alldeles för mycket energi att försöka
få det här inlägget någorlunda rättstavat
och eftersom A och O uppehåller C's lägenhet
över helgen
vilket förstörde våra planer på ommöblering
(den kommer dock ske innan C kommer tillbaks på måndag)
bar Lars Olof och jag in en cykel och ställde i
Philips säng medan vi var där och hämtade öl
bild kommer imorrn
eller nåt




möjlk gott folk
det är vad som räddar oss från bakfylla
ta det från en som sällna blir bakfull
jag har inte tänkt bli det nu heller
även om det för tillfället ser mörkt ut
Jävla Lars Olof!!!!!



Dagens soundtrack: Någon av alla BD-låtar som spelades igår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0