Hold me up...

I'm feeling down
just a little bit...




ååh mirja
vad har du lett mig in på?!
finns det något bättre än att
sitta på hästryggen
tror inte det va
funderar allvarligt på att börja igen
till hösten
med en ridskola utanför dörren
vad har man för val egentligen?!
dagens lilla ridtur på guiness
gav en jävla mersmak!!


och nej
mitt ordförråd är inte tillräckligt
därav alla svärord
eller så har jag bara tagit alltför stort
intryck av min bror de senaste tjugofyra åren
jag "tvingats" leva med han



Dagens soundtrack #2: Same as before



Älsklingarna hemmavid...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0