Kass...

med stort K...




nää helt slipad som fotbollsspelare är han inte
den där fransosen
det är en fördel om man iaf skjuter nånstans
i närheten av den vita ramen
något annat han inte är helt slipad på
är att åka bak på min pakethållare
vilket senare under dagen resulterar i att
jag får punktering på min cykel
halvvägs på vägen till intervjun
intervjun gick kanon
men efter träningen fick man snällt gå
hela vägen hem från teknikum
och givetvis börjar det regna!!
och så jobba imorrn
att jobba en vardag i en sportbutik
är ungefär lika stimulerande som att titta på färg som torkar

just nu finner jag det oerhört svårt
att uppmana någonslags positivitet
ALLS



det var det där om barnen i afrika va?!
dom svälter va?




Dagens soundtrack #2: Teo Holmér - Mikrofonkåt


Kommentarer
Anonym

http://blogg.alltombarn.se/innandufanns/2009/05/19/dagar-som-ar-sadar/



GLVP... eller inte

2009-05-19 @ 22:29:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0