Varför snålar...

Gud med kärlek till vissa
medan andra får mer än de kan bära?



allas vår vän i mörkret -
Marcus Birro
saknar hans röst om kvällarna
i P3

för övrigt stod Ems för helgens absolut
skönaste citat
under fotbollen i fredags
då sandsbro spelade i gult
och Ems höll på de grönklädda
som förlorade
utbrister hon:
- Ni kommer få rapsbaggar på er i sommar!

Eeh jaha?!




och för övrigt nummero två -
för att vara så osocial som jag är
har jag förvånansvärt mycket vänner
nära sådana
nåt rätt måste jag ju göra
och då kan det ju faktiskt inte vara hos mig
som felet ligger
eller hur?!


och för övrigt nummero tre -
den här godbiten hittade jag idag
så kan man lyssna på braig musik
hela dagarna
UTAN reklamavbrott



Dagens soundtrack #3: Loveninjas - I wanna be like Johnny Cash



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0