Vi kunde ha...

den bästa tiden i våra liv
men jag tror inte att vi lever
så länge till...





känns skönt att veta att jag inte är den enda
som är nojjig gällande telefonsamtal
värst är ändå när man ringer och stör
och personen ber en ringa upp lite senare
och så ringer man upp lite senare
och stör igen!
men definiera senare då tack!
eller så säger dom att dom ska ringa senare
och så får man sitta och vänta och vänta
på att dom ska ringa
och när man är så kissnödig
så man håller på att dö
så väljer man att gå på toaletten
och lämnar telefonen en stund
och DÅ ringer dom upp
och givetvis hinner man inte svara
och när man väl är kapabel att ringa upp igen
ja tro fan att man stör igen!!



Dagens soundtrack #3: The Sounds - No one sleeps when I'm awake



Kommentarer
j

Det är nog vanligt att vara nojig. Jag vet inte men tror det är den allmänna rädslan att för att göra eller säga fel som spökar. Jag har den för allt möjligt och telefonsamtal kan vara hemska. Man vill inte vara dålig utan göra ett bra intryck i sin roll som ledare/vuxen.



Lycka till! Det går bra, tro på dig själv, du är bra!



Sov gott!

2009-05-13 @ 01:11:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0