You know...

that I could use somebody...




- inspirationen nådde precis botten
- den gröna ekologiska mjölken smakar... inte bra
- en sommar till på abetong känns just nu väldigt lockande
- min mamma är bäst i världen
- jag vill se M:s reaktion när han kommer hem
- vad ska jag köpa till sötnöten i studentpresent?
- och vad ska jag köpa till min kära mamma i 50-års present?
- jag har dock ingen lust att bo hemma hela sommaren
- jag har definitivt inte lust att bo hemma hela sommaren utan varken
min stereo, min säng eller min teve
- jag vill ha den svarta ZONE Envy-klubban, av rent materiella orsaker
- mitt hår behöver färgas?!
- jag vet inte riktigt heller om jag har någon lust att vara ifrån mina
csm:are i två månader, särskilt inte eftersom utbudet av sällskap
därutöver då och då är jävligt bengränsat
- gitarren får nog följa med hem till sommaren
- och mamma, jag kan koka ägg... om jag har lust, det är bara det att jag oftast
inte har det


fullständigt meninglöst



och ja jag ska testa att vara överdrivet positiv
mot fransosen!




Dagens soundtrack #3: Kings of Leon - Use somebody



Har fastnat en väldans för Pon och Zi...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0