You wanted...

my heart
and I let you in
You fucked up everything



besviken
men egentligen vet jag inte vad jag väntade mig
du har ditt umgänge nu
och jag har mitt
för ett tag trodde jag ändå att den kanske kunde överleva
den där vänskapen vi haft sen de där dagarna
antagligen inte
för det funkar inte att jag är den enda som
vill kämpa för den
du kommer alltid ha första platsen
men så länge du inte vill ha den
så finns det inte så mycket jag kan göra
så det är väl dags att sluta försöka nu
så att vi senare kan lägga skulden på mig
för det är ju så vi gör..

kom ihåg det
är det nånting som går fel
så går det alltid skylla på mig!!





Dagens soundtrack #3: Elin Sigvardsson - How you dug your own grave


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0