Never...

satisfied...



jag förstår inte vad det är
med min person som får andra att agera
så avigt
det är inte som att jag inte har försökt
för det har jag
och det är inte direkt en enskild händelse
som har föranlett tankegångarna
utan det är en generell uppfattning
från min sida
är jag så fruktansvärt ointressant?
folk är bara jävligt dryga
och jag tänker bli jävligt dryg tillbaka



ikväll blir det grace
och jag tänker då fan inte va trevlig
mot någon annan än dom jag går dit med
word!



why am I the never happy-kind?!




och jag tror jag ljög
jag saknar henne visst...





Dagens soundtrack: Laakso - Never satisfied



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0