Och det är...

en lång väg ner...




min första fundering lyder:
har jag nån lapp i pannan som säger
att det är okej att prata med mig
helt av ingen jävla anledning bara för
att personen i fråga är dum i huvudet?
svar nej.
blev stoppad av man vid övergångsstället till willys
eftersom jag jämt och ständigt går runt med
mina hörlurar hörde jag först inte vad han sa
så jag tog ur dom och frågade vad han sa
som den "trevliga" person jag är
varpå han sa att han hade funderat
på vad kvinnor ser hos män
vad dom vill ha
för DET är jag ju VERKLIGEN rätt person att fråga
jag gick!



ikväll drar jag till andra ems jobb
vilket innebär att jag ser HV - LHC
i Kinnarps
ibland har jag väldigt bra kontakter!



Dagens soundtrack: Håkan Hellström - Ramlar




Regina var tillsammans med Rönndahl helgens två största stjärnor!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0