Sweet disposition...

never too soon
oh reckless abandon
like no one's watching you
a moment a love
a dream aloud
a kiss a cry
our rights our wrongs



jag vill inte skriva någon c-uppsats
jag vill inte diskutera på nåt seminarie
jag vill inte träna en massa och inte få ut nåt av det
jag vill inte cykla en massa i regn
jag vill inte ruttna bort på någon betongfabrik
jag vill inte sälja sportartiklar
jag vill inte ha en mobiltelefon fylld av sms
från samma tre personer
jag vill inte försöka imponera på folk som anser sig bättre än mig
av ingensomhelst anledning
jag vill inte fortsätta lyssna på andra människors
framgångar och hålla tyst om mina egna misslyckanden
och ändå
så gör jag det hela tiden
varenda jävla dag!



so stay there
cause I'll be coming over
and while our blood's still young
it's so young it runs
and won't stop til it's over
won't stop to surrender
songs of desperation
I played them for you



jag vet!
jag är så överdrivet positiv att det blir löjligt
word!





Dagens soundtrack: The Temper trap - Sweet disposition






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0