You took my hand...

you showed me how
you promised me
you'd be around
I tooke your words
and I believed
in everything you said to me...




jag är trött
så trött
men sova kan jag likväl inte
och folk frågar varför
och jag undrar hur jag ska kunna veta det?
hade jag vetat det
tror jag väl ändå att jag hade åtgärdat felet
vid det här laget




if someone said three years from now
you'd be long gone
I'd stand up and punch them out
cause they're all wrong
I know better cause you said forever
and ever
who knew?





och klockan 1900 ikväll
är det seriefinal mot det stora hatlaget
i mitt liv
inte för att jag har något särskilt mot laget
som sådant
det är bara det att jag klarar inte av något
som har med den där jävla hålan
mellan växjö och tingsryd att göra
men ikväll är det dags att återvända
till v-sång



until we meet again
and time makes it harder
I wish I could remember
but I keep
your memory
you visit me in my sleep
my darling
who knew?




Dagens soundtrack: Pink - Who knew



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0