Det finns en mängd...

kopplingar mellan de olika
inblandade budgetarna
vilket kan göra bilden svår att greppa
men om du följer linjerna i bilden
och refererar till de kopplingar som finns
beskrivna på tidigare sidor mellan budgetarna
så blir bilden klarare




Nej Håkan Kullvén, det blir den INTE!



jag har hört någongång
att man blir typ smart
av typ klassisk musik liksom
så jag tänkte att om jag lysssnar
på sån musik va
så kanske tentaplugget går lite bättre
liksom
så därför lyssnar jag då på dagens soundtrack
bland annat...





Dagens soundtrack: Debussy - Clair de lune & Beethoven - Für Elise



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0