Det vankas höst...

och du får ofelbart nåt
underligt i din blick...



men det är inte lika lätt
att vara såld på nån
som inte går att nå




det kanske har varit att ta det till
det extrema med att säga att jag kan vänta
länge länge
vi kan väl säga såhär istället
att så länge det inte finns någon annan
så är det helt klart mr nice guy som innehar
första platsen
och eftersom ingen försökt ta den ifrån honom
så är han ju relativt ohotad
men om det nu skulle finnas någon som råkar dyka upp
någon gång någonstans
så kanske det går att tänka om
men som sagt
det finns inte så många andra alternativ...




det går ett hjärtligt litet tag
sin tillhör jag ett slag för sig
ett slag till intet dömt
ja snart är allt i tystnad bortglömd
stackars dumma lilla mig
ja en dag försvinner jag ur dina ögon
som en svår och jobbig grej








Dagens soundtrack #2: Lasse W - En svår och jobbig grej







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0