Jag vill bara...

gå hem med dig...



har haft en JÄVLIGT. bra dag
föreläsningen med sveriges förbundskapten
i innebandy var väldans intressant
även om jag ser mest fram emot den med
Schönbeck
sen hopplektion med Shandy
vilket går bättre och bättre
får hoppas på att det blir en plats ledig
på hoppkursen på höstlovet
hade varit kalas och vara med på den
eftersom jag antagligen kommer jobba
när nästa klubbtävling är
sen kör världens bästa hockeylag över
äckliga fbk med 8-0
och för att fortsätta dagens framgångssaga
väntade ett sms vi hemkomsten från stallet
med info om att jag ska spela match imorrn

kan det här braiga forsätta ett par dagar nu
snälla?





Dagens soundtrack #2: Lasse W - Jag vill bara gå hem med dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0